Ads 468x60px

شارك لاصدقائك ع مواقع التواصل

الخميس، 29 يونيو 2017

فيديو اول مره هاتشوفوه رجاء شوفوا الفيديو كله للاخر وخلوا كل الناس تعرف ان لسه في معجزات كتير

فيديو اول مره هاتشوفوه

فيديو اول مره هاتشوفوه  انا نشرت كتير معجزات عن العدرا ام النور وكلنا قرينا عنها وكتير اتنشرت علي مواقع كتير و لكن كنت محظوظة جدا لاني سمعتها بنفسي وصورتها  كنت في زياره لكنسيه الأنبا بيشوي في بور سعيد وبالصدفه دخلت المزار اللي اتعمل جديد لايقونه ام النور اللي بتنزل زيت لقيت ابونا صليب بيحكي عن معجزات ام النور اللي عاصرها وعاشها بنفسه وشاهد عليها من ضمن معجزات الفيديو شفاء طفله 8 شهور عندها ورم علي الرئه حقيقي فيديو اكتر من رائع يوثق قد ايه ان زمن المعجزات لسه منتهاش  الفيديو ده من تصويري واول مره حد يشوفه وينزل علي الانترنت رجاء شوفوا الفيديو كله للاخر وخلوا كل الناس تعرف ان لسه في معجزات كتير شفاعتك معنا كلنا يا #ام_النور


تابعونا على الموقع التابع للصفحة والذي يحتوي علي الالاف من الفيديوهات ( عظات قداسات اجتماعات مؤتمرات الحان ترانيم تسابيح وقسم خاص لمهرجان الكرازة بالاضافة للاجتماعات الاسبوعية لاشهر اساقفة و كهنة كنيستنا الارثوذكسية )
http://demiana22.blogspot.com.eg
( تم اصلاح مشكلة تشغيل الفيديوهات بالموقع ولا توجد مشكلة حاليا

فيديو اول مره هاتشوفوه
انا نشرت كتير معجزات عن العدرا ام النور
وكلنا قرينا عنها وكتير اتنشرت علي مواقع كتير و
لكن كنت محظوظة جدا لاني سمعتها بنفسي وصورتها
كنت في زياره لكنسيه الأنبا بيشوي في بور سعيد وبالصدفه دخلت المزار اللي اتعمل جديد لايقونه ام النور اللي بتنزل زيت
لقيت ابونا صليب بيحكي عن معجزات ام النور اللي عاصرها وعاشها بنفسه وشاهد عليها
من ضمن معجزات الفيديو شفاء طفله 8 شهور عندها ورم علي الرئه
حقيقي فيديو اكتر من رائع يوثق قد ايه ان زمن المعجزات لسه منتهاش
الفيديو ده من تصويري واول مره حد يشوفه وينزل علي الانترنت
رجاء شوفوا الفيديو كله للاخر وخلوا كل الناس تعرف ان لسه في معجزات كتير
شفاعتك معنا كلنا يا #ام_النور

يمكنكم الانضمام للمدونة و التعليق بـــ تم ليصلكم كل جديد)
من فضلك شارك الفيديو
شاهد الفيديو
↓. .↓. .↓. .↓

0 التعليقات:

إرسال تعليق