Ads 468x60px

شارك لاصدقائك ع مواقع التواصل

الأربعاء، 28 يونيو 2017

الشهيد بيشوى القمص دانيال.والشهيد فادى رمسيس..شهيداء كنيسة مارجرجس يطنطا...ومريضة سرطان المعدة


الشهيد بيشوى القمص دانيال.والشهيد فادى رمسيس..شهيداء كنيسة مارجرجس يطنطا...ومريضة سرطان المعدة

الشهيد بيشوى القمص دانيال.والشهيد فادى رمسيس..شهيداء كنيسة مارجرجس يطنطا...ومريضة سرطان المعدة


معجزة للشهيد بيشوي ابونا دانيال وفادي رمسيس وشفاء فتاة من السرطان 😍😲 امبارح كنت تعبانه جدا جدا وحسيت ان معدتى وجعانى ومش عارفه اقوم ولا اتحرك المهم روحت للدكتور وقالى لا انا شاكك فى حاجه انا قولتله انا عندى وكنت لسه هكمل قالى لا استنى انا لسه مش متأكد يمكن يكون مفيش اى حاجه المهم قولتله طب اعمل ايه عشان اتأكد قالى روحى اعملى اشعه على بطنك كلها المهم روحت لدكتور الأشعة وعملت الاشعه و روحت للدكتور قولتله انا عملتها سكت شويه وبعدين قالى انتى عندك سرطان المهم انا سمعت كده وعيطت بس قولت يمكن الدكتور ده مش فاهم حاجه وكنت بقول كده فى سرى وبصلي و قال مش مصدقه حقك عادى جدا روحى لدكتور اورام واطمنى منه المهم روحت لدكتور اورام ووريته الاشعه قالى للأسف انتى عندك سرطان ورحت للدكتور اللى متابعة معاه وقلتله طب اعمل ايه قالى هنعمل عمليه نشيل الورم السرطاني ده المهم انا قولتله ماشى وروحت البيت بالصدفه قريت على الفيس معجزات عن شهداء كنيسه مارجرجس وخصوصا عن الشهيد بيشوى ابن ابونا دانيال وعن الشهيد فادى رمسيس والشهيد مينا نعيم وطبعا باقى الشهداء بس دول اللي انا قريتهم المهم اختى قالتلى طب اتشفعى بيهم انا متأكدة انهم هيقفوا معاكى المهم قولت طب خلاص انا هتشفع بيهم والعمليه بتاعتى كانت بعد بكرة وجه يوم العملية صحي وحضرت نفسى وقبل ماانزل قولت ياااارب ارجوك ساعدنى بشفاعه شهداء كنيسه مارجرجس وبشفاعة كل القديسين وقولت هطلب شفاعة الشهيد بيشوي والشهيد فادي روحت المستشفى والدكتور جاهز وانا جاهزه فخلاص دخلت غرفه العمليات والدكتور ادانى البنج ونمت مفيش ساعة وحسيت الدكتور بيفوقنى وانا عارفه ان البنج وقته طويل فسألت الدكتور هو فى ايه انت لحقت تعمل العمليه قالى انا معملتش العمليه فسألته نعم !!! اومال انا جيت هنا ليه قالى بصي بصراحة انا مش لاقي الورم قولتله ازاى يعنى قالى اللي حصل معاكي ده معجزة بكل المقاييس ومش لاقى الورم اختفى تماما وكنت مصدومة فروحت البيت وقعدت اشكر ربنا واشكر شهداء كنيسه مارجرجس والشهيد العظيم بيشوي والشهيد العظيم فادي على اللى عملوه معايا

0 التعليقات:

إرسال تعليق